Aldrig hänt förut!

Knas!
Nej jag är fortfarande jättearg, om lite lite argare eftersom jag fick reda på att jag har blivit undanhållen information som var otroligt viktig, om inget annat så för min egen säkerhet.

Men.. Drog iväg ett sms till Nicco. Något i stil med "Bla bla bla...jävla skit.. bla bla.. behöver ett glas vin ikväll.. bla bla... älskar dig. Puss!
Fick svaret att han också behöver det och att vi ska ta ett glas vin tillsammans när jag kommer hem. O precis d¨å fick jag den här knas känslan. Det har verkligen blivit Honom jag vände rmig till.. Alltid.. När något går galet, när något är galet bra, när något är kul osv är han den första som får veta. Alltid.
För första gången någonsin känns det som att min pojkvän är en av mina allra bästa vänner.
DET är knas! Men bra såklart :)

Just nu vill jag bara hem till den där godningen och få en stor kram och mat! Hungrig men har fullsatt här o trevlig som jag är låter jag kockarna göra sitt jobb istället. Nöjer mig med frukt här så tar jag maten hemma ;)

image460
Hon den där räknas till min bästa vän också givetvis!! Men det hon och jag har har passerat "bästa vän" Vi har ett djupare förhållande :P

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är så förhållandet ska vara.. Kärlek! :)

2008-01-23 @ 21:14:38
Postat av: Lollo

Jaa håller med ovanstående :), Fin bild dessutom =) KRAM

2008-01-23 @ 22:03:43
URL: http://mesummer.blogg.se
Postat av: Eva

Vi är som tvillingsystrar med någon jävligt skum conection :) Älskar dig gumman det vet du. Är det några du alltid kan anförtro dig till så är de jag o cepe-Nicco ;)

2008-01-23 @ 23:55:42
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0