Antingen eller

Jag har ALDRIG någonsin varit så förbannad på jobb som jag har varit idag.
Utbrott kan man få, dock inte såhär. Eller jo.. Såhär..om man har ett skäl.
Och det har jag, flera stycken!!

Tänker inte skriva mer här om saken men om det är en arg sandra ett tag framöver så vet ni allihop vad det beror på.
Det finns noga räknat TRE personer som gör att jag stannar här för tillfället. (Här finns många fler men hjälpen från dessa tre är det jag syftar på just nu).

Trött med andra ord!

Har jag otur blir det övertidsjobb eftersom det aldrig blir färdigt hur jag än gör?!

Har i alla fall hittat tändaren, och levererat.. Det var ju lite kul :P Med en röd rosett runt. Så nu är de slut på tjat från servisen :O

Nej, måste jobba, ville mest ge er en snabb up-date!

Tjipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0