Är min mamma packad?

Det är dagen fråga?
Sitter och läser igenom mina kommentarer sen igår.. Har fått en lååång förklaring (från mamma) om vad melon innehåller.. MELON?! Var jag så trött igår att jag skrev melon när jag menade mango var min första tanke.. Gick upp och läste.. nej..mango..klart o tydligt.
Tydligen kom min kära mamma på det sen också,.. Men ja.. melon och mango.. det är väl.. hmm typ samma? Typ?

Hej förresten :)
Då var det onsdag ja, ska snart springa ner på staden och ta tåget till Luuuuund.. med superhelsingborgskt uttal :P Allt för att jävlas med dom förbannade lunda-borna på jobb ;)
Ska bli riktigt kul att jobba idag! Can't wait! O jag vet faktiskt inte varför. Bara känner på mig att jag kommer att få massor gjort och att det kommer att bli massor av skratt :)
Fan vad härlig känsla det är att känna så innan man ska till jobb.. Helt fylld av energi (undrar om det kan va baljan kaffe?) och suuuuperglad :D

Hahaha inlägget som kommer upp efter detta ska ni spana in. Berättade för Nicco igår vem den låten är för mig. Gav mig själv ett stort leende på läpparna. Typ 10 år gammal och dansade tryckare med brorsans polare i källaren.. Hum fan vad skumt det lät nu då. Men jag hade "party" där nere med massa tjejkompisar.. och brorsan hade förfest uppe hos sig med massa killpolare.. Givetvis (troligtvis för att alla dom visste att vi flickor hade secret crushes på dom så kom dom nere och tog en dans med oss ;) Barndomsminnen är fina grejor..

Så låten ovan kommer för alltid att vara Magnus för mig.. Haha.. På gott och ont antar jag ;)

Have a gooood day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0