Bebisar!!

Haha var jag än vänder mig just nu verkar det vara babyfeber.
O lilla jag har precis stått och beundrat världens sötaste lilla knytte.. Förutom det som kommer att bli vår bebis i framtiden såklart...för han/hon kommer givetvis att vara sötast i världen!

Har i alla fall fått mat nu! TACK Lill-Erik! ;) Haha! Blev pytt i panna igen men jag förlåter honom för denna ggr.. I alla fall tills han går med på att ta över min lägenhet ;) Haha! Mutor funkar alltid eller?

Nu slutar minsann jag om en kvart.. o de ska bli SKÖNT! Ont i fötterna och trött i huvudet idag! Mina tassar kommer att protestera vilt när jag ska trycka ner dom i samma skor om sisådär nio timmar igen.. Aj aj. O hela helgen blir det heels som gäller. Köpte ju dessa  på Halens och jag bara ÄLSKAR dom! Ska användas massor i helgen.

Nu kommer dock ännu en fråga. Kjol eller snygga jeans med snygg top imorgon på middagen?
Har ju redan en outfit inför lördag ;)

Lite snabbhjälp tack?;)

Kommentarer
Postat av: evelina

jasså så länge haha =) men ni är förlovade? sambo?

jo jag kände med fort att det var RÄTT =) har en kompis som flyttade ihop med sin kille efter 1-2 månader o började försöka skaffa barn efter 4 månader, o de är fortfarande ihop efter 3 år och fortfarande lyckliga =) tiden är ju bara en siffra =)

2008-01-24 @ 22:11:44
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Mattias

Kjol tycker jag de är alltid gött för killarnas ögon att vila dom på snygga ben ;)

jalla jalla byebye

2008-01-25 @ 08:56:06
URL: http://valpen.net/mattias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0