Bra eller dåliga nyheter?

Halvtid för denna dagen och jag har precis landat i soffan i sisådär tio minuter för att skriva en snabb blogg och vänta på att min blivande man ska byta om o sen ska vi dra till väla.

Har plockat upp tvätten nu. Och varit nere på Waynes och fikat med Svägerskan. Hade ett STORT behov av henne idag kände jag. Och behövde berätta lite nyheter. Var dock liiiite nervig över hur hon skulle reagera men det var visst obefogat :P Hon går helt på min linje ;) Borde ha vetat det har jag en känsla av!

Fick utbytt en massa annan information också, välbehövligt för hennes del tror jag minsann.. Hjälp vad nöjd jag är med hur jag har det! Helt underbart! För min del alltså.. Undrar när folk ska börja störa sig på att allt (minus jobb emellanåt) fungerar perfa för mig :) Haha! Jaja...stör er om ni vill ;) Inte min huvudvärk.

Nu ska vi springa till väla.. Eller inte. Blir inte många meters spring för mig idag.
Stör mig på skorna. Jävla skit.

Strunt i de ;)
Uppdatering kommer senare!


image510

Ser rätt gott ut va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0