Champagne på en söndag kan aldrig bli fel!

Jag var SÅ trött igår. Men herrejesus vilken kväll det blev!

Började med en gooood macka på HELLO! Fortsatte med vin på Gräddhyllan, min favvodrink på Grand och sen mingel på Bishop. In på Glorias.. HJÄLP med folk!
26 år i branchen..och på samma företag sätter sina spår. Mer uppskattad och omtyckt människa får man leta efter.
Jag hade helt underbart kul.. Mina boys är bäst! Minglade, åt god mat, drack vin och tonvis med bubbel... Har lite galna bilder som kommer upp så fort jag har fått dom från Anders.
Bland annat på mig & Paul och mig & Martin.. Haha ser ut som Lady och Lufsen.. :P Men vi hade skoj..
Ibland känns det verkligen som en enda stor familj.. det kvittar om man jobbade inom företaget för 20 år sen eller om det var en vecka sen man blev anställd.. alla pratar med alla och alla kan ha kul ihop. Får alltid samma mys-känsla när vi alla är samlade.. Sen att vi är typ 150 pers gör ju inte saken sämre ;) Stor familj,  haha!

Fick höra om roliga händelser, ddet skämtades om mig och Martin.. "Dom var nog inte ens födda när vi jobbade på Grand" haha.. Allmänt kul med andra ord.

Hem kom jag inte förrän 00.. Var ju kanske inte riktigt det som var planen, men strunt i det ;)

Har nu ätit frukost och tagit igen lite förlorad tid med miiiin bästa vän! Hade ett låååångt samtal med henne inatt när jag var på väg hem.. Mysigt och välbehövligt.. Jag försvinner inte! Promise!

Ska nu ringa Gill och under tiden som jag pratar med henne ska jag damma av och börja plocka undan. Sen ska det dammsugas och städas allmänt.

Ha en fin måndag!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så skönt det var med träning...

2008-01-21 @ 14:13:33
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Eva

Tummis att du inte försvinner? :/ Saknar dig redan gumman! Du och jag är ju en klassiker!

2008-01-22 @ 00:39:12
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0