Distraherande?

Har fått höra att jag är det idag?! Hm förlåt då?

Har dessutom fått höra "HONEY BUNNY" och "Sandra och jag är så HÄR tighta!" Av Tomas.
Men skämtar han eller?
Eller vänta.. Han måste väl skämta? Vad är det annars för sjukt spel? Tror nästan att det var det som gjorde mig lite illamående faktiskt om jag tänker efter.. Det sitter dessutom i fortfarande och jaa... det kan nog vara så. Isch!

Annars har väl kvällen innehållit lite av det mesta. Bråk med en bokare (VÅRT fel), munhuggning med favvohovis (as always), kramande med PA och MH.

Jag och Petter har planerat lördagen. Ryktena går om att det blir MUCHO drinkar. Nåja, en kväll med jobbekompisarna är kanske precis vad jag behöver? Dock behöver jag gå upp TIDIGT på söndag för att kunna flytta och gå på mässa plus ILVA i malmö...

Nu ringde Pinglan igen så jag ska väl snacka vidare...

Kommentarer
Postat av: evelina

haha =) är tomas killen?

idag spyr jag ju inte o det är stooora framsteg =) är dock inte bättre egentligen, har fått sjuklig magont istället o febern är kvar =)

kram

2008-01-29 @ 21:16:09
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Eva

Går Tomas på LCD?

2008-01-29 @ 21:52:35
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0