Duktiga

En snabb uppdatering dådå..

Nu har jag och älskling varit duktiga..Igen! Han har tränat rygg o biceps och jag har varit nere med mamms och kört axlar, triceps och bröst...
Stolt över mig själv då jag fortfarande kör på 12,5 hantlar i snedbänk ;) I'm gooood. Snart tillbaka på mina 17,5 igen (det jag tog när jag var på topp för lite mer än ett år sen). Snart Snart Snart.

Var på Maxi och handlade lite smått och gott innan. Åkte hem och körde ihop en smoothie med hallon och melon och till det mackor med kalkon och keso ;) Ananas passion för min del givetvis!

Pappa kom och hämtade bord och stolar och sen gymet..
Jag har precis tagit en snabbdusch och dukat. Nicco fixar med maten. Blir sallad med kyckling ikväll. Mums! Har faktiskt i lite bacon. Men det känns helt ok med tanke på träning och hur nyttiga vi är för övrigt just nu! Dessutom behöver ju kroppen fett har jag hört!

Nä.. åter mot fixandet. Blir en uppdatering till sen.. Kan ju avslöja att jag träffade Patrik.. (Yes snygg-patrik!) på gymet.. Haha Eva ;)

Kommentarer
Postat av: Eva

Var som en sengångare på jobb och så får man ett sms om att den hetingen har visat sig på gymmet. Ett skott i pannan hade suttit fint just då :P

2008-01-09 @ 09:14:24
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0