En superskön ledig dag!

Ah som jag njuter av att vara ledig idag. Riktigt underbar ledig dag.. Gör saker miljoner gånger bättre att Nicco också har varit ledig och kan mysa med mig! Lyx!
Vet ni vad som är ännu mer lyx? Från fredag eftermiddag är vi lediga hela helgen tillsammans! Ska vara lite i mitt nya blivande hem också ;)
Har en tvättid på lördag...Tjoho vad kul vi ska ha :P Haha och lovat att hälsa på pappsen i Påarp. Har en känsla av att helgen kommer att gå lika fort som vanligt, om inte fortare till och med! Men men :) Det gör inget, det ska bli en superhelg i alla fall!

Vi har i alla fall ätit här.. Underbart god sallad! Tack älskling, du är världsbäst i köket.. (och överallt annars såklart..) ;).
Blev mango och vindruvor efter det... Just det.. lite hjälp tack!? Vad är mango bra för.. Jag VET att jag har sett på "Du är vad du äter" eller läst det i nån tidning...att det är bra för nåt speciellt.. Men vad?? Någon som har koll? Kommentera tack! :)

Vi kollade Brokeback Mountain precis också.. Yes mamms, jag ska se den med dig också om du fortfarande vill se den.. men ärligt talat tror jag inte att det är en film du kommer att gilla :P Liiiiiite...hm.. gay? (haha!).

Nu vill Nicco dessutom se Top Gun.. Så det ska vi göra. Sandra kommer att somna, men det gör inte så mycke.. Har ju sett den förr.

Pratat om massa om blivande samboskap...  Tror att vi börjar komma någonstans.. På riktigt :D
Men inte riktigt än ;)

image502

Brr...kallt ;) Dags att krypa ner under filten igen :P


Kommentarer
Postat av: mamma

Många tror att meloner innehåller mycket socker därför att den är söt men i verkligheten är melon smalmat: Den innehåller 95 procent vatten och ger bara 40 kalorier per 100 gram.

Melon är väldigt rik på antioxiderande provitamin A som skyddar huden, framförallt mot solens skadliga strålning. Dessutom innehåller den mycket C-vitamin: 25mg och hälsosamma kost fibrer.

Mer melon åt folket!
Därför är melon bra. Som du ser har mamma svar på det också! Tack för komplimangen förresten - det är ingen konst att vara mamma med underbara barn som du!

2008-01-09 @ 10:26:50
Postat av: Mamma

Sedan var det mango och inte melon :) Innehåller mycket vitaminer, mineraler och antioxidanter samt enzymer vilka är bra för matsmältning.Så vet du det med! hopp och hej

2008-01-09 @ 11:59:19
Postat av: Pappa

Du inbilla dej inte om flyttning, kändes så i ryggmärjen igår 2008-01-08 Då river jag tapeten mm
Men det kommer alltid en grå vardag som någon uttryckte,kan vara din mamma? Och då är inte alla mango söta o gulliga typ. Ingen kritik men men

2008-01-09 @ 22:25:14
Postat av: Pappa

Du inbilla dej inte om flyttning, kändes så i ryggmärjen igår 2008-01-08 Då river jag tapeten mm
Men det kommer alltid en grå vardag som någon uttryckte,kan vara din mamma? Och då är inte alla mango söta o gulliga typ. Ingen kritik men men

2008-01-09 @ 22:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0