En utekväll i MIN stad?!

Nämen vad är det jag hör?
Mina grabbar är sugna på en utekväll i Helsingborg med mig :) Låter himlans kul tycker jag!
Tobbe ska samla ihop o fixa.. Eller rättare sagt be Anders samla ihop och fixa!

Kan förresten passa på att gratulera Anders till natttjänsten! Grattis vännen! Vet att du kommer att göra ett toppenjobb!

Tur att man var på glatt humör när man kom hit idag. Möttes av lite halv-kaos. Mailboxen var överfull, bara att ta sig an över femtio mail. Jaja, dom är undanröjda nu.. Tagit tag i en massa fakturor som låg och skräpade och fått allmän koll på tillvaron.

Tobbe(kocken) har lovat mig lite mat snart..ska gå ut och blinka lite till honom så de blir nåt i alla fall halvnyttigt :).

Ska försöka hitta hovis och gå igenom lite grejor inför helgen innan jag slutar också. Annars börjar det lugna sig. De flesta har checkat in o det är lagom lugnt i huset för det hela. Ingen megastress för någon med andra ord. Känns som att alla håller andan lite emellanåt och bara väntar på att det ska dra igår.. Tror att vi alla vet mer än väl att detta verkligen är lugnet före stormen.. Det kommer.. :P

Jobbar kväll imorgon också (rätt skönt nu när man har börjat vänja sig igen) sen är det dags för morgonpass på fredag. Efter jobb blir det träning, rygg, biceps och ben.
Seeen är jag fri :)
Känns nice!

Nu ska jag be om lite mat och snacka lite skit där ute ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0