Familj är det bästa som finns!

O så var vi hemma i soffan igen.. Mysig kväll med god mat, vin och allmänt mys :)
Mina svärföräldrar är bäst. Så enkelt är det :)

Tror dom föll för planen med det grekiska bröllopet också ;) haha!

Vi har precis käkat glass...ska snart gå på chipsen. Slappar med lite vin och en film. Helt underbart så här inför en jobb helg med andra ord.
Känns lite som att alla helger framöver är planerade fram till mars, galet!! Men skoj samtidigt!

Nu ska jag kolla vidare på filmen och mysa med världens bästa pojkvän!
Kan by the way avslöja att jag kommer med en nyhet om ca en månad :P
Hemlisar är väl alltid trevligt?

Njut av det som är kvar av fredagskvällen, det tänker definitivt jag göra!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0