Febertopp och radiotjänst

Jag fick inte jobba idag :(
Jaja, gråter väl inte.. sitter i soffan..eh sängen (har tagit dom två översta madrasserna och lagt i vardagsrummet) o väntar på att världens bästa "nästan sambo" ska komma med BK mat..

Stackarn kom hemrusande och såg helt förskräckt ut när han fck höra om min lilla svimningsattack.. :(

Hm har i alla fall fått gjort lite annat. Min telefon är uppsagd from måndag, bredbandet är flyttat till Nicco. Min andra hemförsäkring (ja jag hade visst två) är uppsagd och vi har ringt Folksam (där vi båda har försäkring via facket) och informerat om att en blir två ;).
Jag har försökt komma fram till mongolid radiotjänst för att kunna säga upp min tv-licens. Vem fan vill betala två liksom? Men nej.. först ska man höra på ett inspelat meddelande med vissa val. O när man sen väl är färdig så säger dom "Alla våra linjer till kundtjänst är upptagna" Här hade man ju sen kunnat tro att dom skulle säga "Var god dröj" Men nejdå. Dom bryter... O man får ringa igen.. vafan är det??

USCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0