Feed me?

Nej nu börjar jag minsann gå och bli lite rastlös här. Händer inte så mycket. Har visserligen hunnit med massa småpyssel som har legat och väntat på att jag ska ta tag i det.. O pratat massor med mina maerikanska gäster, trevligt värre. Så kul när dom känner till min fiiina stad ;) Ännu roligare är det när man verkligen har tid att stå och småprata med gästerna..

Så tack för tipset nedan ;) Naglar är alltid trevligt, dock hejar jag lite på att mina egna är på väg att ordna upp sig. Med snyggt lack blir dom super! Men visst tusan är det ett toppentips!
Men börjar som sagt med håret. Ska faktiskt dra iväg ett sms till världens bästa Mia precis i detta nu (Mia är min uuunderbara frisörska, världens bästa sådan!). Så har hon lite att fundera på till onsdag!

Isch, sitter sådär fint med ett vändpass just nu. Jobbar alltså kväll ikväll och tiiiidig morgon imorgon. Men det fungerar. Det är bara synd när man ska vara pigg och trevlig hela kvällen sen. Men med rätt sällskap, vilket jag definitivt har då världens bästa pojkvän agerar dejt, så ska det säkert fungera perfekt!

Nu hoppas jag på att mina lovely kockar snart har lite mat klar till mig, är megahungrig men då fick givetvis massvis att göra, som vanligt blir jag hungrig samtidigt som halva Lund, haha!

DSC00051.JPG

Mitt gamla köksbord med en megafukost a la Sandra och Eva på ;)
Pannkakor snart igen gumman? ;)

Kommentarer
Postat av: Eva

Mmmm vi måste ha en plättfrulle snart igen :)

2008-01-24 @ 20:28:31
URL: http://fantasifeber.blogg.se
Postat av: evelina

åh gör du? när ska ni börja försöka?

ha det fint, kram

2008-01-24 @ 20:38:44
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Karin

haha man måste ju ha nåt att längta till också:p

2008-01-24 @ 21:05:39
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: evelina

hihi samma här 0) inga "oäktingar" här inte!

2008-01-24 @ 21:42:39
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0