Förändring?!

Jag behöver en sådan känner jag.
I alla fall när det gäller mitt yttre.

Ska klippa mig på onsdag och ett bra steg hade ju varit att börja just där.
Men vad ska jag hitta på?

Flertalet ägare till de bloggar jag läser dagligen har nyligen klippt lugg.. Ska man prova det igen? För kort kommer inte på tal, mitt hår är alldeles för svårt för det.. då måste man verkligen styla dagligen och kan inte slänga upp det hur man vill när man är trött på det.

Så...En knuff i rätt riktning är det jag behöver...Vad ska jag hitta på??

Kommentarer
Postat av: Josiee

hmm
svårt, men håret är alltid
bra att börja med:) lyxa bort dig och fixa naglarna eller något annat:D

2008-01-24 @ 18:37:14
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0