Fröken lycklig!

Vilken helt underbar lördag detta är!
Ledig och har spenderat hela dagen med Nicco. Perfa!
Har tvättat, kört DH boxen ute på Skivlagret, handlat naturgodis, ätit middag ute hos pappa och hälsat på en styck svägerska och svärmor (haha) :).

Sedan ett par timmar tillbaka ligger vi i soffan och kolla på DH och käkar naturgodis.. Eller ja. Just nu är Nicco ute i köket och fixar knäckemackor med ost och keso på, nam namn!
Ska glo på minst ett eller två avsnitt till innan det är dags att nanna :)

Imorrn är det träning som gäller.. Ska springa lite och sen simma.. Kan just undra hur mycket mina ben pallar springa imorrn efter mina utfall igår..uscha!
Men det löser sig, skönt ska det bli i alla fall! Sen blir det inte träning förrän på tisdag!

Har pratat bröllop ikväll ;) haha.. om hur många gäster man faktiskt skulle behöva bjuda. Tänk er sjävla..jag har fyra syskon, alla har en respektive (typ) alla har barn...vissa av barnen har till och med respektive.. 6 pers från jobb och sen en hel del vänner.. Hum. O så gånger två..han har ju typ det samma..Helt galet egentligen!

Vet i alla fall någon jag kommer att sakna på mitt framtida bröllop.. :/ Eller två stycken iaf.. Två jag alltid har föreställt mig skulle vara med. Mormor och Farmor.. :/.

Ska återgå till en älskling, ett glas vin och två knäckemackor nu framför DH i soffan..

Hoppas att alla har en otroligt mysig lördag!

image504

Ett litet lördags-smile från mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0