Full fart = Måndag!

Here we go again.
Har jag verkligen varit ledig en hel helg redan? Har jag väldans svårt att tro.. Kändes inte alls så när klockan ringde i morse.. Kändes inte att jag hade sovit överhuvudtaget :/. Det hade jag knappt heller iofs.. somnade kanske runt 01 inatt och har givetvis vaknat en miljard ggr. Kan ju informera om att piggheten är sådär när klockan ringer 05,00 då.
Men det överlever man det med.
Inte så mycket utcheck. Däremot en konferens som jag får ha hand om helt själv. Blir nog inte såå mycket tid över för mig idag skulle jag chansa på. Tur att man blev klar med jobbet till chefen igår.. Lär ju ha en del annat att fokusera på här!

Ska träffa Åse efter jobb, vi ska fika/äta och snacka skit i ett par timmar innan vi ska hem och sova.. Tidig morgon imorgon igen :( Och på onsdag.. Men då ska Anders gå med mig ;) Ska bli skoj!

Har en känsla av att det blir mycket kaffe och tidig sömn idag!

Ha en bra måndag (så bra som det går i alla fall....)

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Vad skönt det är att jag kan dra mig till 05:15 innan jag behöver gå upp

2008-01-14 @ 17:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0