Guld i USA?

Kollar ni också på singing Bee ikväll? I så fall... vad tycker ni?
Bara jag som tycker att Hanna känns sjukt falsk och att den där Sandra såg ut som någon som bara har luft mellan öronen?
Men det är kanske bara jag? Sandra - elakare än både Daniel och Peter i IDOL-juryn :P haha!

Har ni en bra söndag då? Det har definitivt jag ;)
Vaknade sent, käkade god frukost och bläddrade igenom tidningen ihop.. Softade lite och sen ner på gymet med Eva. Jag och Eva sprang lite och gick sen ner och såg snygga ut i bikini ;) Blev bastande och allmänt mys. Ska bli en söndagstradition det där...Perfekta uppladdningen inför en ny jobb-vecka! :D

Efter att vi kom hem fixade min darling lasagne (Ja med fullkorns-lasagneplattor såklart) och jag fixade kaffe och dukning :) Drack kaffe ur mina stooora "God morgon snygging" muggar för första gången sen i somras..
Har kollat ett par avnitt av DH. Eller ja...jag såg ett och sen jobbade jag lite.. Ni vet sånt man inte hinner med jobb får man göra hemma ;) Jaja klar är jag nu i alla fall, så förhoppningsvis får jag en bra chef imorgon lunch :P Håll tummarna! :P

Nu kollar vi som sagt på Singing Bee.. Nicco hackar grönsaker där ute och gör dipp ;). Efter detta blir det PUSHER..underhållning på hög nivå.. Har dessutom släpat ut madrasserna i vardagsrummet så vi kan ligga och glo på den ;)

Have a nice söndag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0