Hett!

Sådärja.
Blev ett nice träningspass, sprang två kilometer, tränade ben, rygg och biceps.
Handlade lite på OJ!. Blev en otroligt nyttig matkasse..
Avocado, kalkon, gurka, morötter, kiwi, tropicana juice, ramlösa blåbär och honung.

Har precis käkat och tagit en vaaaarm dusch. Finns det något skönare efter träning och mat än en riktigt, riktigt het dusch. Riktigt känner hur mjuka musklerna blir o att all spänning lättar.
Så..gissa vad? Nu sitter jag i soffan i myskläder.. och är givetvis svintrött!
Ska fixa lite morots och gurkstavar som jag och älskling kan ha till dipen sen när han kommer hem. Sen ska jag däcka här på soffan i en timme eller nåt..allt för att jag ska kunna vara vaken med Nicco ett tag sen.

Ska försöka hinna tända lite ljus och fixa lite hemmamys innan han kommer också.. tror det är luuugnt, klockan är ju bara 8!

Sovmorgon imorrn.. Sen blir det havregrynsgröt med honung,mums!

Hoppas att alla har en helt underbar fredagskväll. Även ni stackare som ska jobba i helgen! (Det ska ju denna tjejen också...såå I know the feeling!) haha tur att det inte är varje helg bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0