Illamående och smärta!

Uscha. Det är någon som förbannar mig tror jag.
Inte nog med att man har varit svimfärdig med massor av feber osv.. Nu mår jag sjukt illa och har så mongolid ont i magen att jag helst av allt skulle vilja lägga mig ner och dö nånstans :(
Jävla mensvärk. (HAHA Pappa - inga barnbarn till dig!!!!)


Men men, har käkat god mat. Vi skulle ju ner och käka friterad banan med glass och mysa. Istället blev det räkor och vitlök/stark sås OCH friterade bananer med glass.. Nejdå, jag är inte ett dugg mätt.. Inte alls om jag ska vara ärlig :S Blubb..

Jaja nu ska vi kanske se ett avsnitt av DH och sen sova.
Frukost hos Eva imorgon.. och sen möte på jobb och därefter jobba några timmar och sen är det visst helg igen!

Kram på er!

image548

Så här ser inte min säng ut längre då de två översta madrasserna fungerar som soffa för tillfället :/

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jaha, då var det inte graviditets-saker. Bra, du frågade ju om om jag inte ville bli farfar,hoppsan du ändrade det till morfar snabbt.Ja farfar är jag väl tillräckligt. Jag vet,inte bråttom med det oxå.Jag bär inga tunga saker typ soffor närmsta veckan-ryggen fortfarande KASS

2008-02-01 @ 17:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0