Inte bara deppigt

Nej nej :)
Även om det är svårt att vara fröken solsken i det här vädret så är jag nog det i alla fall.. :)
Jag är i alla fall pigg.. Vitamintabletter och massa frukt is da shit ;)

Hade en riktigt jävla mongodröm inatt. Vi var på jakt efter den "berömda tändaren" som det pratas så mycket om på jobb.. Ni behöver inte veta hela storyn bakom.för den är låååång. Men iaf..
Vi jagade den här tändaren.. Som tydligen var svindyr i drömmen (det är den inte egentligen). För att få tag på den skulle vi hoppa hopprep o sjunga karake och massa sjuka grejor..
Haha...

I verkligheten ska jag gå till gala jobbet och införskaffa den jävla tändaren nu så att dom kan vara tysta sen :P

Tjipp tjipp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha låter spännande...o vill gärna höra den lååånga storyn!!

2008-01-10 @ 13:00:59
URL: http://majika.blogg.se
Postat av: Kimsan

Haha, jag vi gör rätt lika saker. Skönt att höra att mer än jag är nyttig! Man blir så nöjd med sig själv =)
Hoppas allt är bra med dig annars?
Kram!

2008-01-10 @ 16:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0