Inte det lättaste!

Nej det är det verkligen inte idag. Att få tid över alltså. Har en liten tidsfrist på ca 5 minuter som jag tänkte ägna åt bloggen ;).
Huset svämmar över av folk idag. Folk på festvåningen, fullsatt i restaurangen och fullbokat på dubbelrum.
Jag har sytt i knappar och lett mitt finaste leende i timmar känns det som, men jag trivs! Det är skönt ombyte från rätt så opersonliga veckodagar på hotell (även om detta ibland är det skönaste som finns). Det är väl just detta som är charmen med mitt yrke. Man utövar en massa olika saker samtidigt ;)

Pinglan jobbar borta på Lundia. Skrattade lite innan då vi båda försökte minnas sista gången vi jobbade en lördagkväll SAMTIDIGT. Jag kan inte komma ihåg det, o med tanke på hans fruktansvärda minne kommer han knappast att komma på det inom det närmsta! ;) haha!

Så klockan är snart 19. Det är GALET idag! Jag slutar liksom om tre och en halv timme. Tycker knappt att jag har hunnit hinna hit ens.
Har dock nya skor på mig och fått springa mycket mer än vad jag trodde, så ska faktiskt bli rätt skönt att få sparka av sig dom och hoppa i PUMA älsklingarna effter jobb.

Jobbar morgonpass imorgon, sen fika med Anders och Patric, sen på Janos avslutningsfest. Ska bli trevligt med vin, bubbel och mat med massa gamla, nya och andra kollegor. Bra initiativ på en söndag!

Måndag är jag ledig och MÅSTE städa min lilla lya. Den börjar snart skrika på mig :P
Ska hinna träna och fika med mami också! Mysigt och alldeles för längesen!

Nu ska jag hjälpa hovis. Verkar välbehövligt!

En bra lördagskväll antar jag att ni har? Vad gör ni förresten? ;)

Kommentarer
Postat av: mamsen

Läser din blogg och tittar på resmålet - verkar nice! Var reser ni ifrån - Malmö? Kphmn?

2008-01-19 @ 19:16:26
Postat av: Kimsan

Jag jobbar också, dock är här inte fullt direkt =) Tyvärr, skittråkigt att jobba när det är lugnt, vill ha folk och liv och rörelse omkring mig! Är ledig imorgon dock, ska bli skönt!
Ha en bra dag!
Kram.

2008-01-19 @ 20:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0