Jag ångrar mig!

Jag mår inte alls bättre.. Huvudet vägrar samarbeta, allt går bara i slow motion och jag börjar känna mig smått illamående.. Sådär spännande speciellt med tanke på att i stort sett alla springer runt med vinterkräksjukan :(
Jag har ICKE tid med sånt skit. Speciellt inte nu när jag har en flytt att tänka på dessutom.. !!

Chefen har dock informerat mig om att om jag mår minsta lilla illa inatt eller imorron så får jag snällt stanna hemma. Grattis.

Ska väl försöka jobba vidare här nu.. Måste upp i tid imorgon också.
HEmma kl 12 inatt... Upp vid åtta och äta frukost och väcka pappa. Pappa kommer med sofföverdraget.
Kl 10 ska jag klippa mig
Kl 12 ska jag visa lägenheten

Sen nån gång ska hon soffköparen komma och jag ska jobba...
Som sagt, denna veckan behöver dygnet fler timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0