Kaffe!!!!

Äntligen fick jag min första mugg kaffe.. Eller nej mitt första GLAS kaffe för dagen.
Underbart!

Har staplat upp lite jobb för den närmsta timmen. Förstår ärligt talat inte hur jag ska palla denna dagen... o lång är den! Just nu känns det inte alls som en bra idé att gå på avskedsfest sen :/ Isch!
Men det blir säkert skitbra ändå. Bara folk börjar trilla in /ut snart så!

Jag har träffat gästkocken nu! Jag och Nicco ska ju hit på fredag och käka vår gästspelsmeny och bo över :) Mys! Kocken är trevlig.. och...hm minst sagt rund? Borde vara ett bra tecken på att han lagar god mat? Haha! Fast iofs.. Gör Nicco äcklig mat då?
Nej :P

Ska sörpla upp mitt kaffe nu och sen börja jobba lite med helgruinerna. Wish me luck!

DSC00054.JPG

Ingen tjockis direkt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0