Låt det regna!!

Sitter och lyssnar på en gammal låt..
Amanda Marshall - Let it rain
Idag stämmer den så bra med hur jag känner mig..

Lite att var jag än vänder mig blir det lite fel. Så är det säkert inte. Men så känns det, just nu.
Går jag åt ett håll drar andra mig åt ett annat håll... Inbillar mig säkert. Men ni vet.. Ibland har man såna dagar.
Hur jag än gör får jag liksom dåligt samvete över något annat.
Träffar jag massor med vänner får jag dåligt samvete över att jag inte hinner träna, eller är trött på jobb och inte gör mitt yttersta.
Lägger jag ner massor med tid på jobb för att allt ska flyta får jag dåligt samvete över att personer här hemma kommer på andra plats.
Umgås jag massor med Nicco får jag dåligt samvete över att vänner och familj kommer på andra plats..Umgås jag inte med Nicco så ja.. Ni fattar hela grejen..
Har inte hört av mig till ett enda syskon på läänge... Visserligen är ni inte heller världsbäst på att höra av er :P men ändå.. Vissa vänner var det också alldeles för många veckor och till och med månader sen jag tog kontakt med.
Jag vet att det fömodligen är lika för alla.. Sådär kul dock..

Tänkte bjuda på denna videon sådär mitt i allt..




 

"I have given, I have given. And got none.
Still I'm driven by something I Can't explain
Itäs not a cross, it is a choice
I can not help to hear his voice
I only wish that I could listen without shame..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0