Lillan ;)

Oj vad jag krympte.
Har nyligen gett upp skorna, jag pallar inte mer!!!! Mina fötter hoppar snart upp och sparkar på mig av sig själv.

Förbannade skor! Men jag måste ju gå in dom....Uscha!
Står i alla fall vid sidan av mina skor nu.. Jag som är så van vid klackar på jobb krympte en BRA bit.. Känns knappt som man når över disken nu.. O då är jag ändå 1,70 lång (kort??).

Det roliga är att när det kommer folk måste jag ju kliva i dom små förbannelserna igen..och blir genast en lång Sandra...Måste se rätt roligt ut?

Nu får jag snart gå hem. Anna kommer om en halvtimme, då ska vi sörpla kaffe och snacka skit.. Sen kommer Anders ner och då ska jag byta om och bli snygger inför kvällen. Sandra med ett glas skumpa i högsta hugg låter inte alls fel just nu ;) Picture this :P

image440
Ingen skumpa.. Men ser jääävligt gott ut i alla fall ;) Räääätt nöjd med min mobilkamera faktiskt ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig bild :)

2008-01-20 @ 14:13:50
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0