Lovely!

Jag har en BRA dag!

Pappa och Mariann har precis varit här och fikat. Kaffe och öl :P Perfekt.
Jag har pratat med Gill i telefon i över en timme och fick under tiden plockat undan och städat badrummet.

Ska nu ställ amig och stryka gardiner till vardagsrummet och sen dammsuga sen är här mindann finfint igen ;) Tror minsann det är dags för lite tända ljus och vardagsmys när jag kommer hem från träningen sen! ;)

Pratat med daddy om sandras "hemlis". Nu går han på min linje.. Han är inte svår min stackars pappa ;) Rätt så lättflörtad faktiskt ;)

Nu ska jag ha slagsmål med strykjärnet och gardinerna ;) Bara en sån sak förgyller vardagen.. Typ :P HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0