Mätt & Trött

Blubb
Vi bestämde oss visst för att äta något.. O det blev inte så lite.. Illa att vi ska äta en massa på festen ikväll då också.. Haha Jaja, sandras mage är gjord för mat så det är nog lugnt.

Funderar på att släpa mig till duschen nu och börja göra mig i ordning. Mitt hår är en katastrof efter regnet innan, kan bara hoppas på att det INTE regnar när vi går från lägenheten till bilen.. Hm.
Så plattången måste fram igen med andra.. Fan vad trist det är att platta håret.. Men å andra sidan blir det ju så snyggt. Haha dagens I lands problem jag vet.. Sitta och gnälla i en blogg över hårplattning.. Tror jag lägger ner de dära nu..

I alla fall.. enda problemet (det riktiga just nu) är att jag blev galet trött efter maten.. Man kanske skulle slänga sig i sängen en sväng istället? Fan va skönt det lät. Tror minsann det blir så ;) Tre kvart hinner jag!

Natti ;)
Lite bilder på väskor och oss kommer senare ;) Vi hade himla skoj med kamerafunktionerna i morse ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0