Men ojdå?

Hoppsan. Tror minsann att jag trampade någon på tårna när jag skrev "kreditkort" en massa inlägg nedan..

Men visst tack för rättning. Det är inte kreditkort i högen, det är en massa plastkort med magnetremsa :) Tror den beskrivningen passar alla lite bättre då!

Blev en stående lunch för min del, efter en rusning med Securitas och sen en utskällning av favvohovis. Eller utskällning och utskällning.. men lite morrade jag :P haha. Våra byggkillar har minsann också fått sig en skopa.. Det här med säkerhet passar tydligen inte alla.

Vad gör ni ikväll då? Fredag och allt?

Jag slutar snart och sen blir det shopping i Lund, dusch och fixning (bild kommer) därefter tre rätters med älskling och en liten överraskning på det... o så övernattning såklart :)

Nä åter arbetet innan man får gå "hem"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0