My work here is done!

Precis mailat mina uuuunderbara kollegor och berättat vilka stjärnor dom är!
Precis alla som har checkat ut idag har talat om hur mycket dom älskar att komma tillbaka hit för balen varje år.. Och hur underbart dom tycker det är att träffa mig, Mackan, Tobbe och Janos m.fl år efter år :)
Tror det är speciellt kul för mig eftersom det bara är andra året som dom träffar mig.. Och eftersom hela gänget kommer från min stad :)
Goa är dom i alla fall, det är såna gäster som värmer hjärtat och gör att man VET att man har hittat rätt jobb!
Klart att alla andra också ska veta.. så ett mysigt mail blev det minsann :) Måste få tala om att vi är grymma ibland!


Ojdå...texten ovan skrev jag på jobb.. Sen hann jag inte mer och nu är jag hemma i soffan.
Blev ingen träning eftersom gymet av nån underlig anledning stängde kl 14 idag..? Jag som ville springa...men stängt är en rätt godkänd anledning va?
Kl 10 imorrn ska jag ner till Eva och då jävlar ;) Ska ta ut lite aggressioner på löparbandet!

Nu har världens bästa älskling lagat mat och dukat framför tv'n... Sjukt nyttig mat också.. Och köpt frukt och ramlösa blåbär inför kvällen. Det finns ingen som han.. Det är en sak som är säker! Världsbäst!

Ha en like nice kväll som jag ska ha.. (om det ens går...)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0