Nej.. det var inte så kul!

Uach! Det var inte alls kul att gå till gymet idag och upptäcka hur fruktansvärt otränad jag har blivit under de sista månaderna. Här har vi att jobba på!
Jaja, nya tag helt enkelt, det tar inte mycket mer än en månad innan jag är tillbaka på full fart igen.. och vi vet ju alla hur fort en månad går!!

Har suttit och läst igenom en massa bloggar precis.. Precis allt verkar handla om nyårslöfte. Jag har inga. Eller jo.. typ två. Vi ska bli nyttigare några månader framöver nu. Ingen MAX-mat på vägen hem från jobb, mer träning och motion. I mars ska vi börja springa i skogen! Det ska bli sååå skönt att komma i form igen. Jag mår verkligen helt underbart när jag är vältränad. Muskler hjälper!
Ett nyårslöfte till.. ett väldigt litet sådant men det är väl alltid bäst att börja med saker när det är nytt år? Sandra ska bli sååå mycke bättre på det här med att tvätta av sminket innan jag går och lägger mig. Jag är så kass på det annars. Skärpning ;)

Såå nu åker chipsen från nyår ut. Och jag ska trycka i mig lite mat!

Ha en bra eftermiddag!


image470
Ät mer gröt tröjan passar väl bra nu? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0