Nyfiken!

Haha kollegor är underbara oftast! Idag är dom extra perfekta.. Jag och Paul har en plan ;) En jävulsk sådan visserligen men ändå :P Mohaha!

Nya chefen ger jag redan Cred! O ni känner mig.. Man måste bevisa nåt för att det ska fungera i mina ögon, men han kommer att bli Bra! Har redan impat på mig o då har jag bara varit här i 5 timmar, det är bra jobbat måste jag säga! Han kommer tydligen snart ner med en speciel-uppgift för "mitt kunnande" haha.. we like ;) Lite fler såna kommentarer och han går upp på plasen som favvo-chef. Nä skämt åsido men verkar vara en grymt ödmjuk kille! Det gillar jag! Starkt!

Jaha, what else is new...Till sommaren är det tänkt att jag ska lämna söder.. Ja ni läser rätt. Lämna söder.. För stattena. Haha. Nej jag skämtar inte :P haha! Men vi chillar i några månader till. Här ska inte samma misstag göras igen. Även om detta förhållandet skiljer sig grymt mycke så ska jag inte rusa in i saker den här gången ;) Men vi gifter oss nästa sommar ;) I grekland om storebror får som han vill :P HAHA!

Nu fick jag jobb och jag ska beställa mat av mina boys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0