OJ?

Tittade på klockan för en kvart sen och insåg att jag går härifrån om tre timmar. Kan konstatera att tiden har passerat aningen snabbare än i går. Men så är det.. Det är en galen skillnad mellan kväll och dagpass! Tycker om kvällspassen när det är mycket att göra.. Men annars kan dom vara småsega.. Det finns inte så mycke pyssel man kan sysselsätta sig med eftersom det ofta kräver att våra bokare osv finns på plats, vilket dom gör till ungefär kl 16,00 på vardagar.. Haha.

Har precis tryckt i mig lite lunch.. Inte lätt att vara nyttig här inte..Mina kockar förstår inte det här med nyttig mat, haha ;) Nej, men den var faktiskt helt ok! Blir en frukt till med kaffet och sen en banan innan träningen..Fit for fight ;) Mammsen gick med på min plan att köra ben, rygg och mage ikväll. Ska försöka springa en kilometer eller två också..Puh, kan undra hur det ska gå :P.

Dags för Sandra att pyssla vidare, har en mail som ska tömmas bland annat! Går säkert fort när man väl sätter fart ;) Gillar att jobba i detta tempot. Har säkert gjort 35 rumsbokningar bara idag men har hunnit prata med varje gäst och hunnit andas mellan varven dessutom :P

Hoppas alla har en fiiinfin eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0