Pärlor!

Tillbaka på jobb.
Har egentligen övermycket att göra eftersom våra system har varit nedstängda hela dagen. Bokningarna ligger på hög och mailen är överfull.
Såå..blir en snabb uppdatering här.

Vi var nere och sprang innan, blev så mycket som 5,6 kilometer. Känns gott i kroppen nu!  Blev lite småutskrattad när jag kom till jobb dock.

"Hur är läget gumman?"
"Jo du din jävel...bara för att jag lyder dig så är jag helt stum i benen"
"Vaaa?"
"Jaa...du sa att jag skulle tänka på nåt annat.. Då gick jag ner o sprang 5,6 kilometer. Tack för den du"
"Haha..dåre"

Kan tilläggas att jag hittade samma människa med en muffins i högsta hugg för en halvtimme sen också. Inte alla som är lika nyttiga tydligen ;).

O det här med nya chefen.. Överskriften säger det åt mig. Han är en pärla!!!
Marie är tillbaka dessutom, hon är också en pärla.. :)

Imorgon är jag dessutom helt ledig som det ser ut just nu, Nice!!
Ska dock träna på kvällen, blir bröst, triceps och axlar.
Men HJÄLP vad ont i ryggen jag börjar få efter min språngmarch innan.. aj aj :( Får tigga en massage sen ;).

Nu måste jag rita och berätta till chefen här!

Kraaaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0