Partyt!

Det var riktigt kul igår.. tänka sig?!

Min underbara pojkvän fick mig att skratta tills jag grät flera ggr.. "Asså höhö höhö.. Får jag bjuda dig på middag? höhö.. Eurostop här i Åstorp har schyst öh...höhö mat"
HAHA!

För att förklara lite närmre: I somras på systerdotterns student fick jag en beundrare.. Som ville bjuda mig på middag...o höll på att terroirisera mig fram till typ november.
Igår dyker samma kille (?) upp i den fulaste silkesskjorta jag någonsin har sett... Den var typ glansigare än håret i GLISS-reklamen. Crazy! Till detta hade han ett nitbälte..o nej inte av typen trendigt..och ett par jeans som hade högre midja än vad han hade kropp.
HETING! När killen dessutom tycker att det är skitballt att han o en killkompis har köpt en dildo som min stackars systerdotter tvingas öppna inför hela släkten... Hjälp?

Idag har vi vaknat, druckit vatten och somnat om.. Nu ska vi dra på oss kläder och gå ner på stan och äta nåt..
Helt underbart väder här hos oss :) SOL!

Ha en helt underbar söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0