Planer!

Vilken Underbar dag jag har haft med alla mina tjejer idag!
Massor av skratt på jobb tillsammas med Sara och Marie.. Mina pinglor ;) En annan pingla (dock inte kvinlig) jobbade borta på Lundia, så blev ett par galna samtal dit också.. Kul dag.. men fruktansvärt oeffektiv! Inte riktigt likt mig, men man får väl ha såna dagar ibland också?

Tog tåget med Gill och fick snackat ännu mer skit där...
Hem och träffade Eva och Dessi på stan.. Fika på K & Co där diverse planer avslöjades och nawades och analyserades ;) Många skratt och drömska blickar senare begav vi oss till min man för att hämta Avas kockkläder och för att jag skulle få lite pussar :) Världens bästa kom och kramade halvt ihjäl mig och dränkte mig med pussar.. Underbaraste!

Blev träning med mami och Eva.. Även om två babblar lite mycke ibland så är dom bästa träningsvännerna :) Ni var duktiga idag.. Klapp på dom små huvudena ;)

Har ätit middag hos Eva, delat en cider och bläddrat i bröllopstidningar.. Haha! Haft en otroligt tjejig kväll med andra ord!

Nu sitter jag i min säng.. Ska slänga på mig nåt annat och sen begrava mig under täcket i väntan på en viss älskling som ska komma hem snart tycker jag :)

Jag har sån tur som har er! Världens bästa föräldrar, världens bästa vänner, världens bästa jobbekompisar, världens bästa pojkvän som dessutom ligger inne med världens bästa föräldrar (svärföräldrarna). Hur kunde världens bästa människor hamna i min närhet?
Ni betyder i alla fall mest för mig! Guld värda allihop! :)

Natti!

Kommentarer
Postat av: Ava?

Du får precis det du är värd :) Försöker du få mig att köra armystyle på gymmet med "5 till!!!" så vet du om att jag bara garvar och viker mig dubbelt :P

2008-01-23 @ 07:57:40
URL: http://fantasifeber.blogg.se
Postat av: Pappa

Tack så mycket

2008-01-23 @ 11:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0