Sandra is/was chasing cars?

Nåt riktigt skumt hände idag..
Sprang runt som en dåre...som sagt.. Skuttade ner i källaren för att fixa upp böcker och pennor.. Kommer runt hörnan och hör plötsligt "chasing cars" som spelas någonstans.
Jag älskar den låten men har undvikit den konstant sen i september nån gång. Har faktiskt inte lyssnat på den en enda gång sen dess. Har bytt kanal på radion eller tryckt fram nästa låt så fort jag har hört en ton av den..

Men där var den alltså.. O jag kunde inte direkt komma undan.
Den låten påminner mig BARA om en förvirrad Sandra som inte har en aning om vad hon vill.. Jag älskar som sagt den låten men den representerar några månader i mitt liv som inte direkt är mina bästa stunder.. Moments jag inte är direkt stolt över.
Som ni vet ångrar jag sällan saker. Inte nu heller. För det blev bra i slutändan.. Allt är bra nu.

Men för att komma till saken. Tror alltid att den låten kommer att vara känslig för mig. Men nu har jag lyssnat på den. O som ni vet.. Har man väl hört den en gång så brukar det gå mer smärtfritt för varje gång sen ;)

Så.. Denna bjuder jag på!

Kommentarer
Postat av: Malin

TACK för att du la upp den videon!! Jag älskar den låten men har inte vetat vad den hette, så har inte kunnat ladda ner den. Så mysig :)

2008-01-18 @ 16:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0