SITT!

Haha.. Han är för rolig den där Thomas ibland: "Om det kommer fler som ska på intervju så kan du sätta dom här!"
Okey.. O om dom inte vill sitta?

Konstig dag idag.. En av servitörerna la sig precis på knä för att klappa mina ben? Humma?

Har i alla fall varit otroligt effektiv och gjort mig av med i stort sett alla fakturor, fixat bokningskanalen och bråkat med en resebyrå...den ni ;)

Åter till mina bokningar o snart får jag gå hem, Woooonderbar! Ska betala resa med älsklingen, känns så rätt!

Tjipp

Kommentarer
Postat av: Kimsan

Usch ja, blev en massa jobb idag! Stora konferenser och fullt hotell, me like! Hörde att ni kanske ska ha en av mina "gamla" praktikanter hos er! Hon är riktigt duktig! Jobb hela veckan?

2008-01-28 @ 16:04:59
URL: http://metrobloggen.se/kimsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0