Sjukt?!

Börjar känna mig sjuk i alla fall..
Men det är väl inget vi tänker mycket mer på?
Huvudet är tungt,ögonlocken är tunga, pannan är varm och i halsen sitter en klump. Men det går nog över.. Vi ber för det i alla fall.. Uscha :(

Orkar inte bli sjuk nu, framförallt orkar jag inte vara så trött som man faktiskt är när man är sjuk. Isch! Har ju massor som ska ordnas denna veckan.
Idag har jag varit o tagit de dära cellprovet, snabbt och lätt! Sen kom pappa, vi käkade frulle och han hämtade med sig mitt sofföverdrag och överdragen till sittpuffarna som ska tvättas.

Har precis kommit ut ur duschen och ska nu sminka mig och slänga på mig lite kläder sen bär det av till jobb.
Hem ikväll vid tolv. Sova, upp och träffa pappa, få på sofföverdraget, ner och klippa mig hos Mia, hem och visa lägenheten och sälja soffan och sen jobba.. Öh?

Kan nån ger mig liiiite fler timmar på dygnet?
Då jag inte har någon soffa efter imorgon tänkte jag försöka flytta lite grejor till Nicco också.. O vill Ulrika ha min lägenhet ska sängen säljas.. Projekt!!!

Nåja, ett problem i taget. Dvs smörja in ansiktet och ta två panodil!

Hoppas att ni hr en bra dag!

Kommentarer
Postat av: evelina

vad spännande att bli sambo =)
hoppas d slipper bli sjuk!

2008-01-29 @ 13:10:51
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Kimsan

Jag fick nog en vitaminick imorse, har inte nyst eller känt av förkylningen alls sen dess iaf (peppar, peppar, ta i trä). Tryck i dig några apelsiner =)
Hoppas du mår bättre och lycka till med flytten! Kram!

2008-01-30 @ 14:45:10
URL: http://metrobloggen.se/kimsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0