Skador.. :(

Ibland blir jag lite trött på mig själv ... flexade över med mitt knä innan..så som jag har gjort så många ggr förr.. speciellt när jag har tränat är de känsligt.. o nu gör det ONT!!!
Måste typ sitta på golvet för att ta på mig skona ;/ Småsegt...

Jaja...vinet på Bull blev bra igår iaf... vi skrattade och jag skällde ut grabbarna för att DOM satt och beklagade sig om att föda barn.. Okey..men de sitter tre killar..o så lilla jag. Och DOM klagar.. Come on ;) Bevisar hur myccket "en i gänget" jag är när dom inte ens tänker på att jag är tjej..kompisar :P

Upp i morse och har nu tvättat och käkat frukost och hämtat skor.. O nej jag tror inte dom kommer att funka..för smala för att dom ska va bekväma på jobb. :/ Trist, behöver verkligen nya skor nu!

Ska snart hoppa in i en dusch och slänga på mig nåt snyggt och sen sticka och träffa svägerskan för en fika.. Sen blir det till att samla ihop tvätten som förhoppningsvis är torr då och sen bege sig ut på väla med älskling.

Have a niiiice day ;)


Kommentarer
Postat av: mingla

Vill du hjälpa mig med tema på min födelsedagsfest :)?
Läs inlägget om du vill o kom med tips :)

2008-01-18 @ 12:16:08
URL: http://fuckmingla.blogg.se
Postat av: Jenny

Usch då, jag är också lite för duktig på att skada mig i perioder...
"Allt killar gör är bara för att kompensera för att vi inte kan föda barn". Citat från en killkompis.

2008-01-18 @ 12:43:08
URL: http://jenkajenka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0