Söndagsmonstret

Vad är det med folk på söndagar?
Eller förlåt, nu ska inte jag sitta (jag står faktiskt) här och dra alla över en kam. Men finns det ett monster (ni vet som torktumlarmonstret som äter upp strumpor, men bara en i ett par) som bara dyker upp på söndagar på folks högra axel? Vafan.

Ibland är man mer än lovligt kinkig och har som ursäkt att det är söndag. JA SÅ VADÅDÅ??? Imorgon är det måndag? Är inte det lika illa då? För att inte säga värre.. O på tisdag.. För fy faaan vad långt det är till lördag. O onsdag, för usch vad trött man är mitt i veckan.. o torsdag för då har man jobbat nästan hela veckan och är trött.. o fredag för nog fan är det helg men den är ju ändå snart slut ändå...
Kanske inte riktigt så men ni fattar min poäng.

Jävla negativa människor!

TRÖTTA kan alla däremot vara. Här går vi omkring som små zombier idag.. Men vi är glada ändå. För varför gnälla? Vi är lite bittra bakom kulisserna och beklagar oss lite över en lång jobbhelg men sen skrattar vi ändå. Palla vara bitter över att man är trött. Nixpix!

Vad säger ni.. Revolution mot söndagsmonstret? Nån som är med på utrotning? ;)

DSC00782.JPG

Ät en god sån här frukost och fira att du har en hel dags ledig till istället.. Eller jobba på som oss andra ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

ja man borde inte hänga upp sig på vilken dag det är. Man borde bara låtsa att de e fredag varje dag o ha så kul man kan alltid.

2008-01-20 @ 13:10:38
URL: http://lsandra.blogg.se
Postat av: morsan

Jag hatar människor som gnäller - kom igen! Dagarna-oavsett om det är måndag eller fredag blir vad man gör dom till! Men vill man snea och vara allmänt sur-ja då kan man gnälla på allt!
tycker mamsen

2008-01-21 @ 12:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0