Strålande!!!

Hahaha fy fan vad ironisk jag är nu!
Vi sitter i hissen, minst sagt. Som vi har klantat till det.. Eller, vi och vi.. Men det blir snällt "vi" som är här som får fixa det.. As always!

Men idag skrattar vi och är på gott humör. Vad ska vi göra? Är man bara förbredd på att det kommer att bli kaos så går det faktiskt lite bättre, och efter gårdagen kunde vi knappast vara annat än förberedda ;).

Allt mitt flyter åtminstone helt underbart. Känner mig riktigt hemma här.. snurrar runt som en annan dåre men har faktiskt full koll...och ett riktigt soligt leende på läpparna. Efter gårdagen ser dom närmst chockade ut över att jag kom tillbaka så snabbt :P Haha! Dom underskattar mig.

Nu måste jag dock jobba!!
Kan berätta om min sjukt charmiga insats sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0