Tidig natt!

Det blir det för vår del ikväll!
Har haft en riiiktigt skön dag med städ, fikor med föräldrarna, träning, frukost med min goa gumma och nu på kvällen mys med Nicco.

Tog precis en lång varm dusch, ber till alla gudar att mina ben ska kännas OK imorgon. Körde ju ben och kondition innan ikväll, har en känsla av att det kommer att kännas ordentligt imorgon. Men men, bara det inte känns som förra gången så är det OK. Höll ju nästan i sig en vecka. DÅ är det INTE kul med träningsvärk kan jag informera om!
Brukar tycka det är rätt skönt annars.. man känner att man har varit nyttig liksom ;)

Måste ju bara påpeka att det är något skumt med mig och KIM. Har följt hennes blogg ett tag nu sen jag upptäckte att hon och jag har samma head "me myself and everybody else". Måste vara nåt oss receptionister emellan :P I alla fall.. det sista är galet. Nog för att vi verkar vara grymt lika i alla avseende.. Men det är med Grekland är mysko :P

Sov gott godbitar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0