Tjejigt!!!

Det blev ju en hyfsad måndag i alla fall.

Jobbade till ca 16,15(ööööövertid!!!) och slängde på lite nytt smink efter det. Snackade lite skit med grabbarna i servisen i väntan på Åse..
Vi flyttade in på Espresso House o satt där till kvart i åtta. Mys med kaffe och grillade mackor och MASSOR av ta-igen-snack! Har knappt hunnit prata sen julstängningen.. Innan hade vi minst en sån dag i veckan.. Jaja nu är we back on track i alla fall!

Kom hem halv nio och sedan dess har jag ägnat mig åt totala tjejgrejor.
Tog en lååååång varm dusch med hela registret, ni vet shampoo, balsam, hårinpackning, peeling, benrakning och allt det dära ;)
Blev en ansiktsmask och sen en välbehövlig kur med Body Butter.. Givetvis Papaya ;) Älsklingen vet hur en tjej vill lukta.. Känns som sommar här hemma just nu.. I alla fall i mina fotspår.

Har precis målat naglarna.. Hittade ett schysst nagellack i skåpet som knappt är använt.. ;) Snyggt blev dcet också.

Väntar bara på att det ska torka klart sen ska håret fönas och plattas och sen ska denna tjejen stupa i säng och förhoppningsvis få liiite fler timmars sömn inatt än föregående natt. Usch!

Imorrn ska Anders gå med mig! Blir visst två dagar istället för en efter mitt minst sagt kryptiska mail.. Mohaha!

Ska glo lite på stridspiloterna nu i väntan på att naglarna ska vara "säkra" för hårföning ;)

Natti!

Kommentarer
Postat av: Kimsan

Gissa vem som mer hade en "tjejig" måndag kväll? Japp, du gissade rätt =)
Ha en bra vecka!
Kram.

2008-01-15 @ 20:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0