To do!

Måndags morgon. Har en miljon saker att ta tag i idag. Vet inte riktigt hur timmarna ska räcka till men det löser sig det med!

Följande ska hinnas med:

Jobb till kl 15.00
16.00 träffa Nicco och betala in det första till Greklandsresan
17.00 träna
19.30 träffa Maggis och dricka kaffe och sen dra med henne så hon får träffa Nicco.

Under dagen/eftermiddagen ska jag även försöka att antingen hitta någon bra kandidat till min lägenhet (andra hands kontrakt) alternativt säga upp den. Om jag säger upp den ska jag göra mig av med en massa möbler. Snarast. Med andra ord ta en massa bilder och lägga ut på blocket.

Hum. Tur att man har en massa timmar på sig? Haha!

Hela veckan känns faktiskt lika fullplanerad om jag tänker efter. Jaja. Det fungerar det med! Det får det göra helt enkelt!

Ha en uuunderbar måndag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

detsamma =)

2008-01-28 @ 09:20:22
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0