Träningsvärk!

God eftermiddag!

Då var det dahs för den där lediga helgen ja.. och halva har typ redan passerat. Vi konstaterade i morse att det var en månad sen vi var i Göteborg nu. Sjukt! Hur kan en månad med jul och nyår och allt det där redan ha passerat?

Jaja, nu har det gjort det, inget att göra åt saken!

Jobb igår var till en början helt underbart. Det började med kaos, men när alla tar på sig sin absolut proffsigaste attityd så fungerar det faktiskt. Det slutade jättebra med andra ord. Allt flöt på och gick min väg. Vi bjöd boysen på fika (Mattias och Hovis) och hade mysigt med kakor och kaffe.. Många fredagsskratt..
Sen pajades stämningen rätt ordentligt och jag o Sara fick nog.
Var meningen att vi skulle ta tag i det idag men tar det var och en för sig istället.. Kanske är mest rättvist ändå?
Vi får se, vi får se.. Men nåt måste göras..

Gick och tränade efter jobb, mina stackars ben fick känna av diverse aggressioner.. Känns idga kan jag informera om, har en helt galen träningsvärk!

Idag gör vi inte mycke.. sitter i soffan och tvättar. Alltså..vi tvättar inte i soffan..men ni förstår ;)
Ska torka lite tvätt till sen ska vi ut på äventyr.. Ska ut och köpa box, hälsa på min papps och sen hälsa på svärmor :) Mysigt!
Ikväll blir det mat och mys i soffan med DH säsong 1 tror jag minsann ;)

Neee...dags att hämta tvätten..

Förresten.. Finns inget mysigare än att komma hem en fredagskväll och veta att man är ledig hela helgen.. När man dessutom kommer hem och maten är i stort sett färdig och älsklingen kommer med en bukett blommor, då är det mer än perfekt :)
Blommorna ser ni två inlägg ner! ;)

Kommentarer
Postat av: maggan

får höras snaaaart!!!! puss

2008-01-12 @ 16:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0