Världens finaste!

Okey, ett litet känsloutbrott här, men ett bra sådant.

Det finns verkligen ingen som honom.. Det gör bara inte det.
Jag kom nyss hem från träningen.. O han pysslar med maten och har tänt en massa ljus... Känns helt underbart att komma hem och få kramas med en kille som verkligen har allt!

Pratade med Gill om honom innan.. O efter alla mina storys kom kommentaren "Men gumman då, du har verkligen killen som alla vill ha!"

O ja, det har jag :)

Så..ägnar detta blogginlägget till Dig :)
Världens finaste, världens bästa.. och MIN!

image518

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är så glad för din skull gumman. Härligt att du hittat din drömprins.. :) Puss & Kram!

2008-01-21 @ 19:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0