Värsta förolämpningen?

...Vet ni vad det borde vara?
Att bli kalld en Parlino-tomte.
Vem Faaaaan kom på den reklamen? Två pårökte GULA tomtar som pratar skitfult.. Får det på riktigt någon att vilja skaffa Parlino?
Mig ger det tvångstankar....om jag ser en Parlinoförsäljare på stan får jag nästan be någon binda fast mig för att inte rusa fram och sparka dom i magen.. Usch!

Myssöndag här. Vi har käkat, myst i soffan med täcke och kuddar, kollat fear factor, druckit te och kollat lite på resor inför sommaren. Nu slöglor vi lite på Hidalgo och pussas ;)

Börjar få lite tunga ögonlock känner jag.. Men en timme till ska jag nog fixa ;)
Upp vid åtta-halv nio imorgon och käka frulle.. Måste ha någon timme på mig att smälta maten innan jag ska köra intervallträning. Vet hur det brukar gå annars.. En väldigt illamående Sandra på löpbandet.

Åhh nån mer än jag som längtar efter vår? Jag vill kunna sticka ut och springa i skogen!!! O slippa tjocka äckliga vinterjackor..ha pumps och grejor.. Bah!!!
Jaja den kommer väl den med.. Tills dess myser vi med massa värmeljus :P

Sov gott <3


Blande sommarbilder från 2007... Får mig att LÄNGTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0