Weddingplanner

Jag tror minsann att vi kan kalla Eva för det nuförtiden. Hon går inför det här med bröllop. Haha mer än vad någon annan gör :P Galning!

Vi är i alla fall hemma i soffan nu. Hade en helt underbar kväll igår. Jag gick på en shoppingtur för mig själv. Handlade present till systerdottern och en helt underbar kuvetväska.. från Glitter ! Visar den sen ;) Ska bara ta foto.. Med den kom en sminkväska tydligen.. :) Tack.. Riktigt söt, och får plats i kuvertväskan ;)

Vi checkade in.. Jag fixade i ordning mig.. Söta Sara hade vippat oss så vi fick fruktfat på rummet, goboll! Gick ner och käkade...mums! Gästspelsmenyer är nice ;) Blev ett par drinkar och lite skitsnack med mina kära kollegor.. Sen fixade jag lite mys med skumbad, tända ljus och bubbel på rummet :)

God frukost i morse och nu ska vi snart göra oss i ordning inför festen ikväll. Annika min "lilla" systerdotter fyller 20.. GRATTIS! Helt galet att det går så fort. Enligt rykten blir vi över 60 pers på festen...hej hopp!

VI ska mysa vidare med tidningar och handboll här.. Tror minsann en STOR mugg te hade suttit fint nu!
Kvällen lilla outfit kommer senare...Kan avslöja att det blir mycke svart ;)

PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0