A gift for me

Det går bra för mig på jobb just nu.
Trots att jag är enormt trött och skallen bara vägrar hänga med allt som oftast så går det riktigt bra nu!

För ett  par veckor sedan fick jag det dära mailet.. som bara öste beröm över mig.. Nu i veckan kom det tydligen ett mail till.. Och idag.. kommer en gäst med en PRESENT!
Jag har inte öppnat den än men ser ut att vara en flaska av nåt slag.. :)
Happy Sandra. Gör livet värt att leva och jobber värt att behålla, HAHA!

Om 20 timmar gott folk.. om tjugo jäklar timmar är det dags för en halvflska moet med världens bästa.. GISSA om vi ska njuta av många vinkvällar och många rundor yatzy? ;) Haha!

Lovely!


Kommentarer
Postat av: teddy

Ohh vad söt du är :) Dricker ni också vin och spelar yatzy??? är det maxi yatzy då eller?

Vi brukar också spela och till slut glömmer vi båda vad vi samlar på :)

Om 20 timmar är du fri tjejen :)

Jag är glad för din skull :)

Hoppas du komemr igång med SATS senare till höst också :)



kramis

2008-07-30 @ 20:26:39
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Tina

Har kollat där och hittar inget med just det problemet :(

2008-07-30 @ 20:28:07
URL: http://wopsie.blogg.se/
Postat av: Kimsan

Det finns nästan inget bättre än att få uppskattning på jobbet :) Man känner sig så glad när man lyckats få andra manniskor att vara glada :D

Kram!

2008-07-31 @ 12:14:16
URL: http://kimsana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0