A Lööööööv moment ;)

Haha det är rätt roligt att jobba för tillfället.
Var likadant i början av förra sommaren. Det var jag, Mackan och Johan konstant då. Nu är det bara jag och Mackan.
Han kom tidigt idag.. Så vi hade ett lööööv moment i köket.. Nu vet.. Springa mot varandra och kramas.. Bara för att det var en sån urfåning låt på radion.. Haha sen vek vi oss dubbla av skratt och fortsatte jobba.

Hm. Dagen går rätt fort idag... Tänker på min stackars älskling som jobbar helpanna, lider med dig babe! Dock är det sista helvetespasset för honom nu.. SEN har han också nerförsbacke. :D Happy Happy Happy :)
Som jag längtar efter vår semester. Ska bli helt underbart. Två veckor, han och jag!!

Fått en genomgång av min lönespec med chefen idag också. Jag har en massa timmar att ta ut och en massa dagar att ta ledig, ska bli trevligt.. Haha! Men ska ju spara en vecka till nästa år också..  Bröllop o allt :)

Förresten? Skulle det inte vara fint väder idag? Eller det börjar inte förrän imorgon kanske?
Nåja. Det märker man när man vaknar :)

Todelo!


Vill kunna gå klädd så här till jobb igen... På morgonen! Utan massa tjocka tröjor :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0